El D’Hub de Barcelona, seu del ADG/FAD (Associació de Directors d´Art i Dissenyadors Gráfics), va acollir les seves instal·lacions a Antalis, empresa col·laboradora dels Premis Laus, per impartir l’ANTALIS CASE, el passat 20 de novembre. L’etiqueta com a vehicle i potenciador de la marca i complement de suports gràfics, disseny i producció, va anar el tema abordat durant la jornada. Antalis, empresa distribuïdora de paper i suports de comunicació, capdavantera a Europa, va destacar la importància del paper com a part de l’acte creatiu dins del procés de creació d’una idea.

Antalis i Arjowiggins Graphic Paper van obrir la porta cap a la comunicació gràfica responsable. A través de diferents casos reals, mostraran com els dissenyadors gràfics poden incloure el respecte mediambiental com a valor afegit en els seus treballs a través d’una correcta elecció del paper per a cada aplicació i com convertir el suport gràfic en part del missatge de respecte mediambiental que cada client necessita. Van intervenir Gilles Perrin, del Departament de Màrqueting d’Arjowiggins Graphic Paper, i Rai Llopart, assessora de Suports Gràfics d’Antalis.

A Sostenibles ja utilitzem eines com les d’aquesta empresa per oferir una informació mediambiental de les publicacions acurada (veure foto); inclouent, per exemple, les emissions de CO2 que suposen la utilització del papel en l’edició de productes publicitaris i editorials.